هنر برنامه نویسی

چرا و چطور برنامه نویس خوبی باشیم ؟!

هنر برنامه نویسی

چرا و چطور برنامه نویس خوبی باشیم ؟!

فهرست مطالب :

 

  1. فصل اول : اولین گام ها
    آنچه در این فصل می آموزید : نصب جاوا ، مفاهیم اولیه کلاس ها در جاوا
  2. فصل دوم : مفاهیم اولیه در جاوا
    آنچه در این فصل می آموزید : متغیر ها ، نام گذاری در جاوا ،سطوح دسترسی ،  متد ها  ، متد های ایستا (static) ، رشته ها ، تفاوت شی و کلاس ، جریان های داده در جاوا (Java Streams) ، تفاوت اشاره گر ها و مقادیر ، دستور انتساب
  3. فصل سوم : کتابخانه شخصی : اولین برنامه واقعی من !
    آنچه در این فصل می آموزید :  فایل ها ، طراحی نرم افزار (موجودیت ها) ، طراحی نرم افزار(واسط کاربری) ، ساختار پروژه ها ، واسط کاربر با استفاده از AWT
    • درس چهارم : طراحی و پیاده سازی موجودیت ها
    • درس پنجم : ذخیره سازی اطلاعات در فایل ها
    • درس ششم : طراحی واسط کاربر
    • درس هفتم : پیاده سازی واسط گرافیکی
       
  4. فصل چهارم : ورود به دنیای جاوا کار ها : پروژه آرشیو فیلم
    آنجه در این فصل می آموزید : وراثت در جاوا ، آشنایی با فایل های xml ، آشنایی با SWING ، مفاهیم بنیادی پایگاه داده ها ، تست نرم افزار
    • درس هشتم : طراحی موجودیت های نرم افزار آرشیو فیلم
    • درس نهم : پیاده سازی پایگاه داده xml و مفهوم cache
    • درس دهم : تست کارایی
    • درس یازدهم : طراحی واسط کاربر برای swing
    • درس دوازدهم : پیاده سازی واسط کاربر با استفاده از swing
  5. منتظر ادامه مطالب باشد!

ارسال نظر

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.